SÁBADO 26
20'00 TEATRO PRINCIPAL
COMPAÑÍA: EL RAYO MISTERIOSO
PROCEDENCIA: ARXENTINA
ESPECTÁCULO: Bos días señorita Leila
DURACIÓN: 60 min.
FICHA ARTÍSTICA E TÉCNICA
Texto, Dramaturxia e Dirección: Aldo El-Jatib
Elenco:
Victoria Guercetti,
Leticia Beux,
María de los Ángeles Oliver, Exequiel Orteu,
Ada Cottu,
Sebastián Arriete
Producción:
El Rayo Misterioso
Operación Técnica:
Maywa Vargas
Coreografía de Tango: María de los Ángeles Oliver, Sebastián Arriete
sinopse
Como podemos evitar que un neno se converta nun monstro? Esta é a pregunta que atravesa a trama de Buenos Días Señorita Leila. El-Jatib pon no lugar fatídico do retorno á escola ás e ós espectadores, e os espera alí, con todos os argumentos do caso, para lembrarlles a todos e a todas, para dicirlles unha e outra vez, que a educación fracasou e que é alí onde nacen eses monstros dispostos a destruír o mundo.
O Raio transpira teatralidade. Conmoverse con Buenos Días Señorita Lelia non é unha opción, é algo que lle ocorrerá aos recentemente chegados.
A COMPAÑÍA
Nacido en 1994, O Raio Misterioso propúxose como obxectivo a procura de novas formas de expresión teatral e a experimentación da comunicación nas artes vivas.
Ademais da creación de espectáculos, desenvolve un proxecto cultural e formativo sistemático coa organización do encontro internacional Experimenta, actividades pedagóxicas e a edición de revistas e libros e numerosas xiras polo exterior.
Ao longo dos anos, o grupo desenvolveu metodoloxías e técnicas propias e innovadoras para a abordaxe do físico e a construción poética, onde se poden recoñecer as influencias de mestres do teatro como Constantin Stanislavski, Vsevolod Meyerhold, Jerzy Grotowski e Antonin Artaud.
O espazo de laboratorio, ten como obxectivo xerar a través do adestramento psicofísico, unha técnica actoral propia, abordando a investigación e a experimentación cun cun profundo espírito de laboratorio: dedicación, esforzo, honestidade, integración e compromiso.
A Sociedade Xeral de Autores da Arxentina outorgou ao grupo o “Premio ARGENTORES 2002” como “Valioso Exemplo das Novas Tendencias Teatrais”.